Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder alle veelgestelde vragen.

Boeking – Boeken, Wijzigen en Annuleren

Auto close

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Hoe boek ik een transport?

Nadat je jouw bouwmaterialen hebt gereserveerd bij de bouwmarkt, boek je eenvoudig een transport via onze website. Vul je gegevens in en upload de afhaalbevestiging. Voor vragen en opmerkingen onderhoud je via WhatsApp contact met onze planning.

Hoe kan ik mijn transport wijzigen?

Bel of stuur een Whatsapp naar onze planning. Wijzigen van een transport is kosteloos.

Hoe kan ik mijn transport annuleren?

Bel of stuur een Whatsapp naar onze planning. Annuleren van een transport is kosteloos.

Kan ik als consument ook een transport boeken?

Ja, consumenten dienen eerst telefonisch contact met ons op te nemen. Onze planning is op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00

Bezorging – Mogelijkheden

 

Auto close

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Op welke dagen bezorgen jullie?

Onze bezorgservice is  7 dagen per week beschikbaar

Wat zijn de tijdvakken voor bezorging?

We bieden voor bezorging 4 tijdvakken: 08:00-11:00, 11:00-14:00, 14:00-17:00, of 17:00-20:00.

Wat als mijn kluslocatie verder ligt dan 20km vanaf de bouwmarkt?

We kunnen je nog steeds helpen afhankelijk van de afstand tussen de bouwmarkt en jouw kluslocatie. Neem daarom eerst telefonisch contact met ons op.

Bezorgen jullie ook in het centrum?

Ja, onze Euro-6 bussen voldoen aan de milieunormen en mogen het centrum in.

Moet er iemand aanwezig zijn op de kluslocatie?

Niet perse, op jouw verzoek kan de chauffeur jouw bouwmaterialen op de stoep voor de deur plaatsen. De chauffeur neemt altijd een foto van de goederen voor je deur als bewijs voor levering en stuurt deze direct aan je door. Je blijft altijd zelf 100% aansprakelijk bij schade of verlies.

 

Kan ik de bezorging van mijn reservering volgen?

Wanneer de chauffeur jouw bouwmaterialen heeft ingeladen bij de bouwmarkt stuurt hij je een Whatsapp met de verwachte aankomsttijd.

Transport – bouwmaterialen en bakwagen

Auto close

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Wat zijn de afmetingen van onze laadbak?

De laadruimten van onze  bakwagens zijn 420x210x220cm (LxBxH)

Vervoeren jullie alle bouwmaterialen?

Sommige bouwmaterialen, zoals Big Bags met zand en stenen, zijn vanwege hun omvang en gewicht niet geschikt voor transport met onze bezorgservice. Voor alle andere bouwmaterialen staan we graag voor je klaar om deze snel en efficiënt op je kluslocatie te bezorgen!

Wat als mijn bestelling meer is dan 850 kilo?

Wanneer je bouwmatererialen meer wegen dan 850 kilo dan worden deze over 2 of meerdere transportjes verdeeld.

Hoe vervoeren jullie mijn bouwmaterialen?

Al onze bakwagens zijn standaard voorzien van een pompwagen, steekkar, hondjes, en spanbanden. Verhuisdekens hebben wij ook ter beschikking voor het beschermen van kwetsbare goederen zoals deuren en kozijnen.

Betaling – facturatie en betalingsmethoden

 

Auto close

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten bedragen €75ex btw voor afhalen en bezorgen vanaf morgen, of €90ex btw voor afhalen en bezorgen vandaag.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Je hebt de mogelijkheid om online over te maken of contant te betalen.

Kan ik achteraf betalen?

Betaling is altijd bij de chauffeur direct na het lossen van je levering. 

Waar kan ik mijn facturen vinden?

Dezelfde dag van bezorging sturen wij de factuur toe naar je mail.

Service

Auto close

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Is mijn bestelling verzekerd tijdens het transport?

Alle spullen die via Hellobak worden verstuurd zijn tijdens het transport van bouwmarkt tot voordeur standaard verzekerd conform onze algemene transport voorwaarden.

 

Tot waar bezorgt de chauffeur mijn bestelling?

Vanwege de aard en grootte van de bouwmaterialen leveren onze chauffeurs uitsluitend via stoeplevering. Dit betekent dat we je bestelling precies voor de deur afleveren, of zo dicht mogelijk bij de eerste toegangsdeur als de situatie dat toelaat.

Hebben jullie ook een verhuislift service?

We werken samen met een derde partij die we voor je kunnen inschakelen. Zelf hebben wij geen verhuislift.

Kan ik ook tussenstops inplannen?

Ja, dit is mogelijk. We rekenen hiervoor een kleine vergoeding per tussenstop. 

Ik ben ontevreden. Hoe laat ik een klacht achter?

We vinden het vervelend als niet alles naar wens is gegaan. Stuur een mail naar info@hellobak.nl met je klacht.

Ontdek Hellobak

Voltooi meer projecten in minder tijd met onze bezorgservice